THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 1, 2010

Apa Itu Ragdoll?

Salam..

Dah lama tak update..Gebob busy ouh kemas umah..Angkat almari..cat pintu..dinding umah..Gara2 my sis..nak kahwin da...Da gatal sangat nak kahwin kan..hahah..Bio la...da sampai jodoh dia..Lagi pon pompuan tak e
lok kahwin lambat..kena kahwin kalau boleh sebelum umur 30..sebab nanti kesuburan anda terjejas ye puan2..

Balik pada tajuk..Ada sape2 tak tahu apa itu Ragdoll?? Ada macam nama patung Barbie tak??hahhaa...Ragdoll ni sebenarnye sejenis binatang...Selalunya bermata biru,kadang2 ada jugak yg mata hitam..Berbulu separuh panjang,lembut,halus dan ada sikit perbezaan warna dekat bulu dia..Dihasilkan oleh seorang 'breeder' Amerika bernama Ann Baker..Ta
pi tak diketahui dia kacuk dengan baka jenis apa..Sangat terkenal dengan kejinakannya..

Ok..ni la antara gambar2 Ragdoll yang menjadi p
ojaan hati Gebob.. :P


Ayoyoyo..sangat comel!! >.<


Adoi..nak sekor!!! Sape ada..meh tukar dengan Gebob punya lappy..hhahhahhahah XD



8 comments:

syaza kelyza said...

comelnyeeeee ! nak jugak !

evagebob vid said...

comel kan??mhal nk mamp ni cik cun..sob2..ble la nk dpt sekor.. :(

Yann Mazian said...

comel tapi bulunya macam lebat sgt. geli pulak tengok. mesti lembut gler bulu dier kan? hoho

evagebob vid said...

yann..ragdoll ni semi longhair tau..xpnjng lg..huhuhu..sure lmbut..mst nk peluk je keje lau ada sekor ni! XD

. tikah syirah . said...

dulu saya ada satu , tp da bg kt org .. hehe

evagebob vid said...

wahhhhh!!!!cik tieka ada??bg la kt gebob..hahhaha XD

KiMi HyDe said...

ragdoll sangat comel! tp scottish dan persian pun oke :)

Woofer Storm said...

sy pun ada^^ tapi bukan ragdoll,tapi catdog jee^^ hahaha