THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 23, 2010

I Like You Like this :)


Salam..

Ok..tak ada nak cakap apa sebenarnye..just wa tersenyum bila tengok gambar nie..Bukan apa...wa dulu fan dia..bila banyak gosip panas melanda dia..wa da mula tak minat dia da..tapi bila tengok gambar ni kat blog milosuam..sejuk hati ni tengok..yelah..kalau betol dia dah bertudung..alhamdulillah la kan..at least dah tergerak hati dia nak jadi muslimah sejati..Jangan la pula jadi macam sesetengan artis ni..elok2 bertudung..pergi pulak buka tudung tu..adoi ai..

Hopefully dia memang dah bertudung..bukan sebab atas majlis tertentu je...Rasanya imej begini akan buat peminat2 dia dulu kembali meminati dia..Insyaallah..hidayah Allah kita tak tahu..

4 comments:

the mafia :) said...

die blum lg btudung. she stil de same.

evagebob vid said...

yeke??alaaaa... ;(

Kelyza said...

chanteknye fasha pakai tudung :D

evagebob vid said...

haha..tau xpe..lawa an.. :)