THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, December 25, 2010

I Love You~


Kenapa bila kita ucapkan kata2 seperti " I love you", " I cinta you", I sayang you" kita sering kali terlupa yang cinta itu bukan semuanya indah??Ya..cinta itu MEMANG indah..Cinta itu anugerah DIA kepada hamba2nya..Tetapi..untuk mendapatkan keindahan cinta itu..banyak yang kita perlu tempuh..Dan selalunya..kita akan terluka berulang2 kali sebelum keindahan dan kebahagiaan sebenarnya cinta itu kita dapat :')


..Cinta itu perlukan pengorbanan..Cinta itu perlukan kekuatan..Cinta itu perlukan kesabaran..Cinta itu ibarat kita berada dihadapan satu taman bunga, dan si dia pula..sedang menanti kita..di dalam taman indah itu...Tetapi..taman indah itu dikelilingi duri2 tajam,binatang2 buas,mereka2 yang tidak senang dengan kebahagiaan kita yang senantiasa akan cuba untuk menjatuhkan kita dan tidak lupa juga makhluk2 bertanduk yang sentiasa membisikkan kata2 yang melalaikan kita akan erti sebenar cinta..


*credit to en.google*

Ada yang kata..cinta itu pendorong mereka..untuk mencapai kecemerlangan..Ada yang kata..cinta itu kekuatan mereka..untuk terus berjuang dalam hidup..Ada yang kata..cinta itu nyawa mereka..sampai ada yang bunuh diri bila cinta meninggalkan mereka..

Bagi Gebob..cinta sebenar ialah bila kita dapat harungi semua duri2 tajam,binatang2 buas, mereka2 yg tak senang dengan kita dan paling penting..kita dapat tewaskan makhluk2 bertanduk yang sangat suke menjanjikan kenikmatan yang sementara sehingga kita HILANG nikmat cinta sejati..

Cinta sudah ditentukan DIA..Cuma kita tak tahu..Kita akan bertemu cinta kita di dunia..atau di SANA.. Kadang2..Gebob mengharapkan cinta Gebob tu..dah takde di dunia ni..Sebab..kita tahu cinta kita ada di SANA..sedang menanti Gebob..dan yang pasti itu adalah cinta SEJATI.. :')

Biarlah cinta itu sendiri yang menemui ku.. :')

*credit to en.google*

P.S - Sebelum tido mesti nak kena doa kan bakal CINTA hati sentiasa sihat dan beriman :')

6 comments:

alinac lover said...

selamat malam

cikbunga said...

i love u !! hehe :))

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

I luv u more!

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

"Quote from gebob"
"Bagi Gebob..cinta sebenar ialah bila kita dapat harungi semua duri2 tajam,binatang2 buas, mereka2 yg tak senang dengan kita dan paling penting..kita dapat tewaskan makhluk2 bertanduk yang sangat suke menjanjikan kenikmatan yang sementara sehingga kita HILANG nikmat cinta sejati.."

this ish why i lub gebob so much~ <3
^__^

nabilahmanut said...

HAHAHHA :DD niceeeeee ;)

Woofer Storm said...

i love u gebob ...hehee
moga temui cinta sjati..insyaallah..

slm maulidur rasul..