THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, October 17, 2009

T.W.O...............

Assalamualaikum wrth.............
Salam sejahtera kpd sume yg bace blog aku nie..muahahahaaha........arini 18bh 10 2009..da T.W.O months.....ahahaha...2 months pe???
2 months aku ase ada owg hargai aku dalam idup nie...maybe bagi sstgah owg,2 months tu macam kejap jew...tapi itu da cukup lame untuk aku cari..n try untuk stabilkan sumenye dalam mse yg singkat tu..dalam 2 months juga..pe2 pom ley terjadi..maybe xley trime my weaknesSES yg sume owg sedia tau..n maklum..hahaha.....ku akui..byk kelemahan..kekurangan..
sbelum nie..lagu E.M.P.T.Y yg sntiase brmain di corong fon aku..muahaha..tp sekarang..lagu WHTEVA IT TAKES lak jd pilihan hati..huhu...esok lusa da MUET speaking test..gabra,neves..sume ada..tp xpela..redha ngan pe yg da di takdirkan...moga sumenye brjalan ngan lancar..amin~
btw dear..i hope its not only juz for 2 months..2 years..like u said..4 eva......will be...
selagi kudrat n ketahanan badan ni ley lawan segala benda yg da pom menyerang diri nie...selagi tu ak ad..moga aku kuat untuk lwan sgala kesakitan yg mlemahkn dri nie..
tapi..stay kat umah nie..ditambah ngan ketiadaan kedua parent ku..adalah sedikit sukar untuk aku brpantang segala jenis bnde yg aku kne pantang..adoi ai..kuatkn iman ku YA TUHAN..

xpela..forget ol those thngs..i wanna live ma life..so babe..lets m8 it for another 2 months ...ti adoro...btw...she loves me..and i love u to mum...!!!u r my love!!!!mmuuaahh!!