THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 1, 2010

Pecah Hati

Salam

Dah lama tak blogging kan..

Maaf lah semua...Nafsu berblog dah hilang entah kemana..

Maaf lah juga sebab post kali ini post ikut kata hati..

Hati yg dah hancur..retak..luka..pergh!kalah orang putus cinta..

Entah la..kadang2..jadi baik ni..macam tak berguna zaman ni..

Jadi baik..orang ambik kesempatan..

Orang pijak kepala kita..

Orang tak jaga perasaan kita...

Adakah ini bermaksud kita kena jadi jahat?Pentingkan diri sendiri?Hidup dalam dunia kita je bila benda macam tu jadi bile kita baik???

Aku dah meluat la dengan orang yang datang pada kita bila nak kita je..tapi bila kita ni dah tak 'multipurpose' terus korang sepak jauh2 kan..

Alahai..sadisnye diri aku ini..

Tapi takpelah kawan2...ni last da korang jumpa aku kan...Lepas ni semua dah tak tahu jumpa lagi ke tak..Korang teruskan la buat macam ni..

Terima kasih la semua..

6 comments:

cikbunga said...

ish3...itula manusia..kan kite smue tau susah kn nk jmpe kwn yg btol2 kwn..

aYa YaYa said...

syg...
im here k..
xajim aku pk saem ngn mum sbb nk use mum..
u know u can count on me k!

evagebob vid said...

bunga..xpela...dah lupe da sal 2...skt dada klau pk..huhu..
yaya..thnks dear..i know dat dear.. :')

cikbunga said...

tu la, sian awk..xpe2, sy jage awk :'))

syaza kelyza said...

cik gebob sabar banyak2 tau , kuatkan semangat yek ! :)

evagebob vid said...

bunga..thanks dear.. sobsob.. :')

cik cun...ok..gebob da sbar da ni..lau x len da jdnye..huhu..thnks.. :)