THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 29, 2009

TAKDE TITLE

salam..

adoi ai...bowink tahap cipan xtau nk ckp camne..
cam pelik binti ajaib lak aku balik cuti nie n ak tak kuar pegi kb mall o bandar...ahahahahaha...
mok pom cam pelik bile aku just kua sebab mok suh ali santan = beli santan ,kua bayar bill n kuar pegi beli beras..ahahahahaha..
btw , arin gitau elaun dy da masuk..ak punye tak pegi check ag..adoi..
tapi da gitau jelly aku tak mo gi tengok ag..takot abes sebelum sempat balik kuantan ag..ahahahahaha..
btw..nak tanye nie...aku ni tak bergantung 100% kat elaun kew?? sebab ada sowg membe ak cakap cam2..adoi..aku ase ak memg brgantung 100% pada elaun..hehe..

adoi..tibe2 windu amat sama click 5 + ika + ade' n oren ..aish!!
anak2 buah ku yg noti ni ada kat umah skang..dowg pom cuti mid sem jugak..ahahaha..
nseb bek aunty mu yang cun + comey ni ada nak layan kerenah kamu brdua..
ahahahaha...
owh yea...ketua darjah da mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
patot la mase ak bagi makan 3 ari pas aku xjumpe cari dy.. :(..
mok tak gitau pom.. :(
cdey..takde da ketua nak jd kepala ikan2 koi yang len t..huhuhuhuhuhuhuh....
k la..kene tido awal..esok nak kene pegi jumpa abah angkat gue..da mrajuk sebab bfday dy ari 2 ak x wish..hehehe..sowie abah,,sape suh tuka num fon x gitau..huhu..

nak wish ..
epi bday abah n ma pada 25hb dec yg lpas....

2 comments:

Miss Lula said...

nseb bek aunty mu yang cun + comey ni ada nak layan kerenah kamu brdua..


hesh ketok kpala aboh kang. pandai2 je aunty.. uncle lah. gahahaha~

anaknda mu ni LAGI BORING. :(

evagebob vid said...

ahahahaha...clap2..uncle lorh..hik3..
adoi..esk da blk an syg..duk leklok ngan ijat 2 au..