THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, October 6, 2010

Gebob Sangat Gatal, Gelenya, Gelebek.

Salam dan selamat sejahtera semua..

Hari ini hari Khamis 7 Oktober 2010 *tengok fon nak make sure hari ni hari apa*

Orang lain..I mean teman2 sekampus semua dah balik ke rumah masing2..maybe dah ada yang pegi melancong or bercuti lepaskan tension selepas final exam hari itu.. Or maybe juga masih ada yang bersedih sebab dah berpisah dengan sahabat handai dan pakwe makwe buat mereka yang berkapel disana.. buat Gebob sahabat handai la kan, kan?? XD

Ok, buat pengetahuan semua..Saya masih di perantauan..*kahkahkahkah*.. Lepas blah dari Kuantan, Gebob merantau ke negeri orang..Negeri Selangor...So, disana, Gebob bertapak di Politeknik Shah Alam ye teman2 semua..Sekarang ada game Dodgeball Campus ke lupe dah name penuh dia...Sape2 yang taktahu apa itu Dodgeball, ia adalah 1 game lebih kurang macam main bola beracun..ke ada juga yang tak pernah main bola beracun zaman2 sekolah dulu??

Nak di jadikan cerita, 1st game Gebob tengok between team UCSI lawan team baju kuning..Sorry, lupa team kampus mana..Sebab boleh lupa?Sebab Gebob terlalu fokus tengok cowok2 gantang dari team UCSI!kahkahkah.. *ada kegatalan sedikit di situ* Pergh, dah la main dengan sangat best, gantang pulak tu..hahahhaaha....*kegatalan melanda lagi* .

Ok, cukup dengan cowok2 gantang tu..takmo dah gatal2..Sekarang nak gitau Gebob dah blah dari Politeknik Shah Alam..Sekarang bertapak di Cheras pula..Oh ye, sebelum itu Gebob ke Gua Musang, bukan untuk cari musang, tapi ada urusan urgent yang tetiba tak jadi urgent.. Gebob dah nak balik ke Kb, tetapi bus sangat cemburu dengan saya ye lalu dia berlalu meninggalkan Gebob termenung seorang diri..Lalu diri ini membawa hati yang lara pegi ke Cheras..

So, hari ini masih tersadai di Cheras memikirkan bila akan menjejakkan kaki di rumah tercinta.. Ayoyo..sangat rindu akan ikan kaloi, ikan patin, ikan sepat, ikan koi, ikan taktahu nama.. :'(
Ok, rindu mok, adik dan abah.. :'(
Mok, Acik nak balik.. :'(

Ok stop sulking..smile Gebob smile.. :D ok..itu sengih..bukan senyum!

3 comments:

cikbunga said...

ok, sgt mengade..hahaha

Syaza Kelyza said...

laa , cik gebob yang comel ni tak balik rumah lagi yek ?

mehla datang serdang ! hehehe :P

evagebob vid said...

cikbunga..bio ah..skli skala.hahhah.

cik cun...ok...nnt gebob singgah serdang gebob gitau.. :P